fredag 27 juni 2014

Kan inte sluta drömma nätterna långa om hur jag åker till Sverige för en helg men sedan påväg tillbaka hit inser att jag inte längre har några pengar. Den där paniken och hjälplösheten blandat med "hur kan du vara så dum" är inte världens mest behagliga känslor att tvingas sova tillsammans med.

Snart kommer jag dessutom sova i ett tomt hus. Om några timmar åker Faizee plus familj till Sydamerika och lämnar mig ensam i en månad. Det ska bli himla härligt och lite läskigt och troligtvis ganska jobbigt emellanåt. Framförallt mycket dyrare, nu när jag för första gången ska betala allting helt själv. Jag tror att det kan vara bra för mig dock, att vara på egen hand. Tvingas ta hand om mig själv.

Har varit sjuk i flera dagar men börjar äntligen bli bättre. Lagom i tid för att åka till min kompis beach house. Ser såå mycket fram emot det, att umgås med kompisar, läsa, gå på långa promenader och bara vara tillsammans.

Vill inte vara kvar i kalla och blåsiga och gråa North Melbourne på ett tag.

C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar