lördag 14 juni 2014

En vecka innan Clara skulle åka så sa jag att "jag kanske borde filma den sista veckan". Hon tyckte att det var en strålande idé så jag började och fick en ihop väldigt mycket film. NU har jag äntligen kortat ner det hela till fyra och en halv minut, så jag presenterar här och med en ganska lång film, som jag tycker blev mysig.

Har fått frågor som "gör ni ingenting annat än att gå på krogen?" och svaret är: Jo, vi gör det. Vi åker på loppisrundor, vi lagar mat tillsammans, vi har filmkvällar, vi åker hem till varandra för att dricka kaffe även om vi bara har en halvtimme över, vi flänger runt i bilar, vi sitter i olika kök, pratar och äter ostmackor, osv osv. Vi umgås. Och det är ju huvudsaken. Vi dricker även en hel del öl och är väldigt aktiva på dansgolvet.

Här är fyra av alla dagar:



Lilla fina livet i Östersund. Blir lite ledsen när jag tänker på att huset är sålt nu. Och att Clara inte är hemma i juli när jag bor där en sista månad. Låten var vår favoritlåt där och då, Alexander - Truth.

Puss
F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar