lördag 28 juni 2014

Det är lördag och jag är typ frisk!! Har firat med att tvätta typ tre tvättar och packa inför morgondagens lillresa. Nu när jag är i Australien finns det så många nya saker jag älskar. Som att hänga tvätt och torka diskbänkar och *göra fint*. Tänker inte låta detta hus förfalla som det brukar göra när en är ensam hemma! Idag känner jag mig i alla fall GLAD och här får ni bildbevis på gladtjej_93


Om någon timme ska jag träffa svensk kompis + hennes kompis för att käka tidig middag. Det brukar kunna resultera i en hel del öl när jag och förstnämnda person träffas, så vi får se vad som händer. Det är ju trots allt lördag.... 

Btw det bästa med lillresan till beach house är att min kompis ska ta med sin kanin!!! Aahhh dör av lycka. Hoppas bara att den är snällare än mina kaniner jag hade en sommar som barn :-) har fortfarande kvar ärr på handleden av deras klor. 

Aja tjarå hare gött :P 

C


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar