söndag 29 juni 2014

Yay happiness continues! Igår ändrades planerna och vi bestämde oss för att laga middag hemma hos mig istället! Jag som hatar att vara värd tyckte att det var svintrevligt??? Eftersom vi var tre svenska brudz så lagade vi ... tacos. Mmmm och alla rester åt mig! Åt det till fyllekäk och frukost. Det enda tråkiga med kvällen är att vi råkade gå till en heemsk *klubb*. Har aldrig sett så många tighta och ljusa klänningar på ett och samma ställe? Mitt i vintern och alla var barbent :( led med dem. Själv sportade jag en mycket bekväm och varm outfit. Har aldrig känt mig så malplacerad. Sen blev det för sent så då gick alla hem till sig. Och idag mår jag konstigt nog bra, fastän jag sov typ 4 timmar inatt? Vaknade och kunde inte somna? Det händer ALDRIG mig. Men nu sitter jag färdigpackad å klar & väntar på upphämtning av Miranda.

Å du ljuva dag. Hälften av min morgon har spenderats med att skratta högt. ÄNNU en sak som sällan händer mig (alltså.. när jag är ensam, annars brukar jag kunna skratta).

Herrooo!!

C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar