tisdag 18 februari 2014

Vad har du på dig? Just nu har jag dragit av mig alla kläder och ligger i trosor och tshirt i min säng innan jobbet. Men innan dess hade jag på mig mina svarta clown-jeans (hehe kallar dem så pga fula) + svart tshirt + svart kofta + blå halsduk från acne + svart kappa från hope (viktigt att nämna märken mhmm). 
Hur mår du? Ganska så bra faktiskt. Är glad, det är vårfeeling och känner att livet fixar sig. 
Vad önskar du just nu? Att jag hade lagat något att äta ikväll på jobbet...
Vem saknar du? Jag saknar massa kompisar, både folk i ösd samt utanför.  
Vad har du ätit idag? Åt en äggmacka + grapefruit till frukost och sen drack jag en kopp kaffe och åt en semla från wedan ihop med min lilla mormor. 
Vad ska du göra imorrn? Jobba, kanske laga lite mat, kanske dricka kaffe med kompis typ. 
Och på fredag? Jag vet inte men är ledig hela helgen så jag är peppad på häng. 
Senaste köp? Mina bästa nya pjucks från Vagabond!! Så taggad på använda dom i Melbz. 
Vad är du rädd för? Hmm har blivit lite mörkrädd på senare år faktiskt. Att allting ska skita sig.  
Vad skrattade du senast åt? Det var nog när jag chattade med Filip igår pga roliga samtalsämnen. 
Vad grät du senast åt? Fällde en tår eller två när jag tittade på Mannen Som Kunde Tala Med Hästar igår hehe..he. Underbart att titta på hästfilmer. 
Vem sov du med senast? Anna i gbg tror jag. 
Vad läser du just nu? Expeditionen - min kärlekshistoria av Bea Uusma. Så fin!! 
Senast sedda film? Ja som sagt, hästfilmen. Är ju svag för sådant.. 
Vilken är din favoritfrukt? Hmm är lite dålig på att äta frukt pga allergier och sådant. Citrusfrukter I guess. 
En person du tycker är snygg? Maja Bergström. 
Din favoritkaraktär ur en serie? Khaleesi i Game of Thrones, så jävla mycket power. 

Vilket språk hade du velat lära dig? Har alltid velat lära mig franska, men nu tror jag att jag säger spanska ändå, skulle vara coolt att kunna prata det obehindrat. 
Vart vill du åka just nu? Jag ska ju snart till San Francisco och sen Melbourne, men utöver det vill jag åka till Mexico och hänga med Mietta! 
Vad önskar du dig i födelsedagspresent? Jag fyllde nyss år, önskar mig en Iphone 5S. Nästa födelsedag kommer jag nog önska mig upplevelser och en fin dag i allmänhet. 

Vad ska du göra nu? Jag skall ta på mig mina kläder och åka till jöbbet. Lite tråkigt fast får jobba med Amanda i två timmar, det blir kul i alla fall. 

Snart blir vi förresten färre i detta hushåll, min mormor ska ta sitt pick och pack och flytta till min moster nu. Hennes lägenhet är totalt vattenskadad för er som undrar varför hon inte bor hemma hos sig. Så nu blir det mest jag och mamma som bor här, pappa är bara hemma under helgerna just nu. 

Nu ser jag fram emot att klockan blir nio och jag får sluta för dagen! Puss. 

C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar