söndag 26 januari 2014

Livet, du är helt ok. Älskade mamma som gör min födelsedag till en speciell dag. Älskade kompisar som firar mig och visar att de inte har glömt mig. Igår, lördag, kom Olle och Linus till mitt jobb och sjöng ja må hon leva. Med sig hade de nybakta semlor från Tages. Varma lilla hjärtat då!! Någon timme senare kom Maja och hjälpte mig att städa innan vi åkte hem till mig för att piffa och dricka bubbel. Så fin stund. Så längesen vi var bara vi.

Efter det åkte vi till Linus. Fick mysa med den gulligaste hunden i världshistorien och senare gå i samlad trupp till Oscars. Ja, fin helg, fin kväll, glad clara.

Och fastän denna helg avslutas med att krama förälder hejdå och tvingas lämna denne på sjukhuset så vågar jag faktiskt säga att livet är fint, också.

Om det inte var det så skulle ju en inte orka, tänker jag. Och det måste jag!

Kramar
claris

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar