torsdag 23 januari 2014

23/1

Pizzamacka del två
















Pizzamacka del två Pizzamacka del två Pizzamacka del två Pizzamacka del två

Idag fyller Claring år! Jag önskar att jag var där för frukost och tårta i hennes enorma säng, för god middag och så för en hel del öl. För att jag alltid är det och för att jag vill vara det. Men jag är i i Vietnam. Troligtvis någonstans på Mekongfloden utan wi-fi på en guidad tur. Den floden sträcker sig endast till Kina så det spelar ingen roll om båten vänder. Och där emellan finns hela tomma Ryssland och och i mitt huvud är större delen av landet bara sten och så tänker jag att har man gått över allt det så har man ändå bara kommit till Finland.

Förut, när du bodde i Australien, så skrev du "Vi delar blogg precis som vi delar på det mesta, som mat och kläder. Det enda vi inte delar på är skor och pojkar".

Och det stämmer ju nu också. Som sovrum ibland större delen av veckan. Och så jobb till och med! Som jag sagt förut, lyxen i det är ju obeskrivlig. Det här året kan vi inte dela på födelsedagsfirandet som vi också brukar göra men jag hoppas att din dag blir väldigt bra, att du känner dig nöjd.

I mitt skåp på Sibylla ligger i alla fall ett paket du skulle fått av dina två vänner och Jerry på sängen om vi varit hemma.

Puss min bästa vän

Från din ven
Din Frida

Jerry 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar