torsdag 8 november 2012

sen sist

I lördags var jag på fotbollsgala! Här Hannas bild på mig och Amanda.

Dagen innehöll frukost på gamla teatern, matcher i sporthallen i strumlästen, en timmes häng med Edvin, en liten förfest hemma hos Amanda, intern prisutdelning, avsked och en hel del tårar,  trerätterätters halvbra mat, ytterligare prisutdelningar och så flera timmars dans.   
Och så i tisdags så slutade jag tidigt. Då åkte jag först och hämtade Olle, sen åkte jag och köpte en kladdkaka för att kunna ta med på Minervas möte som jag skulle förbi på. Tog med ett fotoalbum och en låda med saker som ska arkiveras. Det var hur trevligt som helst tills några idioter kom och sprutade ner allt med pomac. Så kan det gå. Jag och Clara tröstade oss själva med Keldas tomatsoppa hemma hos henne. Sen när Clara köpte energidryck för att klara av valvakan så passade jag på att köpa godis, för att sedan totaldäcka i min säng.

/Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar