fredag 23 december 2011

vecka 51

I måndagskväll så kom ju Clara hem! Så här pepp var alla. Samtliga på flyplatsen kan ha hatat oss då vi skrattade och fnittrade som små barn.

Efter flygplatsen så åkte alla hem till Clara ett tag. Jag stannade kvar där, gick kvällspromenad, pratade om det som hänt sen sist och somnade i hennes säng. 

Dagen efter var vi på myskväll. Här är Hanna, Moa och Ida. 

Andra Hanna och Mirella.

<3

Vi delade ut julklappar och åt mat. Jag var den enda i rummet som inte har hål i öronen och just jag lyckades få örhängen. Men det gör inget. Dom var fina så jag kan titta på dom istället.

Johanna och Maja.

Kvällens bästa present var en pruttdeg. Skrattade så att jag grät. Bästa som finns när man är trött.

Efteråt så följde jag med upp till Lingens mysiga etta ovanför elvans grill. 

Sen tog jag bussen hem.

Igår gick jag sista dagen för det här året.


Utan tvekan den bästa julavslutningen hittills. Våra lärare kan ha världens sämsta humor ibland, vilket gjorde det så bra. En sketch handlade om pruttkuddar. Vi avslutade med att min klass sjöng en låt om våra lärare, och så var det jullov.
/Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar