fredag 23 december 2011

Julgranar och vimplar

Idag har jag, Hannah och mamma letat efter gran.

Hittade en som vi tyckte var fin. Var duktiga och klädde den. När allt var klart insåg vi att den inte kunde vara så sne som den faktiskt var, så vi var tvungna att ta bort allting och kapa om den. Vi klädde helt enkelt en gran två gånger idag.

Sen så har jag städat,

slagit in paket,

och pyntat. Fint va.
Här är fina vimplar som jag fick av Anna i julklapp. Hon gav mig ett paket innan jag åkte till Uppsala och jag kunde inte låta bli att öppna det på vägen ner bara för att hon sa att jag fick göra det. Det var nog finaste julklappen jag fått. Det var nämligen en chokladask fylld med trillingnötter som hon gjort. (Jag gillar bara trillingnötterna från Paradisaskarna). Drömmen ju. Och så dom här vimplarna för att jag nämnt att jag tycker att det är fint.  







/Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar