lördag 24 december 2011

Julefrid

Var faktiskt himla nöjd med mina presenter i år. Brukar alltid vara så himla dålig på att köpa saker åt andra, och jag var dessutom ute i allra sista minuten, men det gick förvånansvärt bra ändå. 
Har skakat om min snöglob som jag fick av några av mina finaste från Australien. Mamma frågade om jag var ledsen och jag nickade, men nu känns det bättre igen. 

Till mammas lycka blev det fiol- och pianospel samt sång. Väldigt fint, det har varit en så himla lugn och avslappnad jul i år. Jag, mamma, Axel och mormor gick femton minuter bort till våra familjevänner där vi åt och hade trevligt. Efter några timmar promenerade vi hem igen och nu har  vi delat ut de få klappar som låg under granen. Jag hade ju fått festivalbiljett innan, men fick en tavla utav en aboriginsk konstnär samt ett annat tryck som jag ska rama in. Och till Johannas glädje fick jag också spotify premium, så nu slipper vi ha krig. Fick också strumpor och vantar i possum-material (de djur som jag är livrädda för... tack för den haha). Ja bra jul fastän vi inte egentligen firar särskilt mycket jul i år. Puss

/Clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar