söndag 18 september 2011

Fredag

Såhär såg min fredag ut! Det var en ganska fin och solig dag måste jag säga.   Här är Ellie. Vi försökte plugga men det var så fint väder så vi satt oss utomhus istället. 


 Här är jag och Maddie. 


Sen slutade ju skolan och då drack jag kaffe med några kompisar, åt gratis muffins som vi fick av killen på caféet och pratade om stalkers, sex och lite allt däremellan. Sen åt jag middag hemma, fixade iordning mig och tog mitt pick och pack och åkte vidare.
Här är en av gossarna jag umgicks med

och här är den andre. Vi letade efter bottleshops men kunde inte hitta någon som var öppen, så vi gick till en bar och drack en öl istället. Men den stängde ganska snabbt och då gick vi hem, tittade på musikklipp och annat bra. Fint. 

/Clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar