torsdag 15 september 2011

Olof Grind

Jag hade en period då jag läste fotobloggar mest hela tiden. Tänkte att 'sådär skulle jag också vilja fota' och drömde mig bort. Jag vet inte varför jag slutade titta alla bloggar. Jag bytte dator och ingen följde som med, förutom en. Olof Grind heter han och jag minns hur jag alltid tittade hans bilddagbok. Ni vet där längst ner då man kunde följa någon som man inte var vän med. Han var inte så himla bra i början när jag tittade på hans bilder, men han blev bättre och bättre. Han fångar ljuset och färger på ett sätt jag inte förstår mig på överhuvudtaget. Är oerhört bra på att redigering. Det var inte så lätt att välja ut men här är några fina:








Här är hans blogg.  /Frida

1 kommentar:

  1. åh så fint att du har följt med mig så länge! roligt att någon kommer ihåg mig från bdb trots att det var ett bra tag sedan nu. och det är alltid kul att se vilka bilder folk väljer ut för att representera alla mina bilder! du gjorde bra val. xx

    SvaraRadera