söndag 18 september 2011

Lördag

På lördagen bestämde vi oss för att följa med på födelsedagspicknick. Stannade på vägen och åt en hamburgare, sen satt vi oss i en park. Här är några som var där. Blev ganska många tillslut, och jag kände mig ganska så jätteung i sällskapet men det var trevligt ändå. Spelade frisbee tills händerna blödde.

Haha jag är så pigg och fräsch. Mitt hår är ett skatbo.


Och den här bilden tycker jag bara är så rolig för så fort jag tittar på den så kan jag som höra hans röst, hur han är mitt uppe i en diskussion. 
Efter att vi varit där några timmar så åkte vi vidare, jag fick skjuts hem till en kompis som hade en liten fest. Fast väl där blev jag ganska trött och ville ingenting hellre än att få åka hem, så klockan tolv var jag hemma igen. I en tom lägenhet, åh önskar att mamma och pappa kunde vara borta varje helg. Bästa som finns.  /Clara




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar