lördag 30 april 2011

ja du är nog den yngsta tant jag känner

Det är lördagsmorgon och den här dagen verkar innehålla picknick med Diego och människor jag inte träffat förut, middag med Bridie, Faizee och Tom, utgång med dem, Alicia, Victor och Mietta och sen sleepover hos Faizee. Jag tror att det här kommer att bli en bra dag, fastän jag vaknade upp med en konstig känsla i kroppen. 

Nu ska jag duscha, lyssna lite mer på Fleet Foxes nya skiva som är en av tre skivor jag har på min iPhone (jag är så himla lat, min bror har fixat så att det är jättelätt för mig att ladda ner från en sida där all hans musik som han har på sin dator finns, men jag har inte gjort det än). Min bror sa igår "du är nog den yngsta tant jag känner" till mig. 
Fast det gör ingenting att min ena bror kallar mig för apjävel (men han säger det med mycket kärlek i rösten så det är inte lika hemskt som det låter) eller lillstintan eller att min andra tycker att jag beter mig som en pensionerad tant, jag saknar dem ändå så himla mycket. Fina storebröder. 

/Clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar