lördag 30 april 2011

Berlin dag 2

Det var jättefint väder och när dagen var slut kändes det som att vi varit runt i hela Berlin. Jag borde ha lyssnat på mammas råd om rejäla skor för efter några timmar så ville jag bara sätta mig ner och gråta för att jag hade så ont i fötterna. Men det var bara att fortsätta gå och sluta klaga. Dagen efter gick jag runt med mina rosa gympaskor och med kameran på magen så såg jag ut och kände mig som en äkta svensk turist.

Vi var på massvis med second hand-butiker som pappa hade kollat upp för min skull. Hittade dock ingenting. Det blir nog lätt så när man är trött och hungrig på stora butiker. Bästa stunden på dagen var nog när vi åt billig pizza i skuggan, som var hur god som helst. Tack Claro för att du lärde mig att äta salami.

Dagen såg ut lite såhär:





hej


















/Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar