torsdag 28 april 2011

från Berlin

Hej! Igår köpte jag ett par dr.martens för 200 kr. Därför känns det som att jag har sparat 1200 kr och kan köpa exakt vad jag vill nu. Fint va! Jag har det bra i Berlin och vill inte åka hem. Dock skulle jag gärna stanna här på rummet lite längre. Får så jäkla ont i fötterna när vi går så långt, kör nog på rosa gympaskor idag igen. Gympaskor och kamera på magen, en äkta turist, hoho.

Mina vänner åker till Turkiet idag och jag ska inte följa med. Hoppas ni får det bra och hälsa EMD från mig om dom är där. Och  Hanna, lova att ställa upp för Nadia när hon vill sjunga karaoke. Hon har förlorat mig, Anna, Frida och Danne nu. Sen har jag hört att din sångröst är ganska lik min. Om det är en komplimang eller inte får man avgöra själv.

Puss /Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar