torsdag 27 januari 2011

Det var förbanne mig det finaste jag hört sen jag konfirmerades. Vill du ha ett fikon?

Jag är trött och har ont i huvudet, jag vet att jag borde sova mer, jag bestämmer mig alltid. Ni vet sådär när man bestämmer sig för att börja sitt nya liv. Det där nya livet som man påbörjat så många måndagar i sitt liv. Ibland håller det någon månad, ibland håller det inte ens en dag. Det där livet som någon kanske frågar om under jul, och då svarar man 'nej! det är ju lov nu! det börjar samtidigt som skolan'. Jag är trött och har ont i huvudet för jag lyckas aldrig mer än 2 dagar, är man hopplös då? Jag tror jag är det.

Johnny Flynn – The Wrote & The Writ







































Pappa fyller år så vi firar med tårta från ICA (lyxigt va?) för de delar ut en gratis till de som fyller 60 år. Eftersom att det är hans födelsedag så låter vi honom göra vad han vill = han dricker kaffe och tittar på hockey. Själv så tittar jag på solsidan. Nya säsongen har ju äntligen börjat gå och det är bäst. Nu är det periodpaus = Tårta.

/Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar