torsdag 20 januari 2011


Borde läsa ut en bok som jag skulle ha läst ut för en månad sen. Den är snart slut och det är som mest spännande just nu, men grejen att sätta sig ner och faktiskt läsa, det går inte. Jag är trött och har spenderat hela dagen i Sundsvall och i en bil. Jag känner mig sådär trött som när man kan lägga sig i sängen och börja gråta när ens mamma kommer in och säger att man måste borsta tänderna. Och jag känner mig tråkig, så jag ska nog inte skriva här.

Vill bara skriva att i födelsedagspresent fick jag vindruvor, pistagenötter och ett presentkort i lyan. Jag fick även pengar till Australien. Så nu ska jag tänka på allt det där och bli lite gladare.  Sen ska jag gå och somna till min bok, för att sedan vägra gå upp för att borsta tänderna, bara för att.

Vill också skriva det där 'dag1,2,3,', ska testa när jag är lite gladare.

Kram /Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar