måndag 20 december 2010

Erik Enocksson – The Joy Of D.h. Lawrence

Hejhopp. Jag lyssnar på musik, städar och packar. Firar tyst för mig själv att vi får lov imorgon. Känns som att jag inte skulle klara av en till vecka i skolan för att jag är så inställd på att sluta nu. Nu är det bara en natt, en tidig morgon, ett matteprov och en avslutning kvar, sen åker jag ner till Uppsala. Där firar jag jul med mina kusiner, kanske åker till Västerås en dag och träffar Thea och Josse (Kommer att vara tomt utan dig Clara! ! !!), och umgås med Elsa. Fram för allt ser jag framemot att få vara själv och ta tag i mitt liv, för det är precis vad som behövs. Kommer hem till nyår!

I fredags gick jag och Anna genom en snöstorm för att sedan landa i Ingas säng:

































/Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar