torsdag 12 juni 2014

Jag har börjat att gråta men jag har också slutat att gråta. Det behövs inte så mycket mer än ett par tårar för att lätta på trycket. Idag vaknade jag av att F kom in och la sig bredvid mig i sängen samtidigt som hon åt sin müsli. Jag fick berätta om min kväll och hon sa åt mig att skaffa en mobil. Jag är ju så dålig på sånt här med att kontaka människor och komma ihåg att folk blir oroliga.

Tyckte det var lite kul att F skrivit en status på facebook och frågat om någon visste var jag var.

Igår mötte jag upp några svenskor. Tillsammans med dem drack jag en kaffe och sen en öl som blev till ganska många öl. Det var trevligt. Fast en blir ju lite konstig av att dricka öl på tom mage och röka för många cigaretter. När jag kom hem stängde jag alla dörrar om mig till köket eftersom jag inte ville att någon skulle vakna hungrig av lukten av nyrostat surdegsbröd. Är jag inte omtänksam så säg.

Drömmer så konstiga drömmar. Det känns som ett tydligt tecken på att någonting inte står rätt till. Men jag är glad ändå och snart kommer nog drömmarna få ett slut.

Jag är glad.

C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar