måndag 2 juni 2014

Det är himla svårt att skriva här. Jag har ingen lust att skriva om det som känns allra mest, det blir så tråkigt då. Men shit vad svårt saker och ting har blivit för mig. Helst av allt vill jag bara stanna tiden och låta mig få läka, det som tagits sönder, vad nu det är. 

Nu har alla mina kompisar cirka två-tre veckor av intensivt plugg framför sig. Alla exams som ska skrivas. Men sen, efter det, får de lov! Det ser jag så mycket fram emot. Att få tid till att hänga ordentligt, inte bara över en kaffe. Då ska vi åka till Mirandas beach house och där i krokarna är det ju så fantastiskt vackert. 

Förutom det köpte jag en svindyr tröja från Acne precis som jag hoppas ska bli min nya bästis (hoppas att ett nytt plagg skall göra mig mer bekväm i mig själv heh kanske är dumt) och på onsdag får jag en ny säng!!! Så himla taggad på det så det är ej klokt. Vet inte hur man tackar för nått sånt ens?? 

Och igår fick jag uppleva den värsta bakisness i mannaminne. Herre min gu alltså. Klockan halv sex kom Faizee hem och hittade mig utslagen på soffan stirrandes upp i taket och viskade "i'm so hungry.. and i feel sooo sick" eftersom jag inte hade krafter nog för att ta mig till köket! Kändes som om jag höll på att svälta ihjäl samtidigt som jag bara ville spy : )) mycket härlig dag. Såklart kunde jag inte somna heller så låg vaken till kl fyra och genomled bakisness. Men upptäckte till min stora glädje att restaurangen lite längre ned på gatan var mkt billig & prisvärd, så jag köpte nudlar å tittade på massa film iaf (typ som en prinsessas dagbok hehe). 

HEJ!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar