fredag 23 maj 2014

hej hej hej!!

sen sist (á la joppe)

- haft en härlig dagsfylla i park med kusin + kompis
- förlorat internet under någon dag = omöjligt för mig att kontakta NÅN
- tackar nej till aktiviteter och stannat hemma och grinat i min ensamhet istället
- köpt hudlotion eftersom jag inte smort in min barma kropp på typ 1 månad :-)
- tittat på säsong sex av sex and the city..

och nu är det fredag!! Har promenerat i city, gått på H&M i tusen evigheter och sen fått en gratis kaffe av en ny (!) kompis. Anledningen till att jag gick i affärer är att jag är bjuden till en fest imorgon med dresscode classy. Fy fan vad detta har givit mig panik och tårar. Hittade tillslut en klänning jag inte tycker om men som i alla fall var ganska billig...

Har börjat älska alla dagar då jag inte spenderar en enda krona. Idag var ingen sådan dag :(

/c

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar