fredag 28 mars 2014

Tycker det är himla fint att vara på resande fot tillsammans med två medelålders kvinnor! Jag och mamma har ju bott och spenderat all tid tillsammans med hennes kollega Ingela. Jag kände henne inte överhuvudtaget sedan innan men vi har haft så himla kul och bra ihop. Vi har ätit massa god mat (min nya favorit är cheviche, alltså dör så gott det är) och druckit sjukt goda viner. Idag åkte tyvärr Ingela hem till Sverige igen medan jag och mami har tagit BART:en lite utanför staden. Just nu ligger jag i en rund säng bredvid en kelsjuk katt som jag tyvärr är lite rädd för. 

Idag när vi skulle checka ut från hotellet insåg jag att mitt nya jättefina datorfodral var borta. Kände mig så himla deppig över det eftersom jag köpte det för en vecka sedan och det var, enligt mina mått mätt, himla dyrt. Men efter några om och men gav hotellet mig 100 dollar att köpa ett nytt för<3 då kunde jag andas ut och bli glad igen. Det är fan inte bra att ha massa dyra saker ändå när allt kommer omkring. En blir ju så ledsen när de försvinner. 

Hur som. Mina sista dagar i San Francisco innan nästa äventyr börjar. Wi!

Claris

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar