fredag 7 februari 2014

Idag är en ypperlig dag att vakna till fastän regnet smattrar på fönsterrutan. Jag är nämligen i Göteborg liggandes i Annas sköna säng och hela den här situationen gör mig så glad. Igår åt vi tacos och drack rödvin och pratade i timmar. När vi sedan tittade på klockan var den bara nio... vilket betyder att vi alltså måste ha korkat upp runt fyra. Och hon går igenom precis samma sak som jag gick igenom när jag flyttade till Australien, därför känns det extra bra att det är just jag som kommer hit och skänker lite trygghet. Precis som hon och Frida gjorde för mig, då när jag trodde att jag skulle gå under.

Nu är jag bara här i fyra dagar, de var där i tre veckor. Men alltså dessa dagar, den här Anna. <3 Detta är nog det bästa beslutet jag hittills har tagit under år 14.

Puss

c

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar