måndag 3 februari 2014

En härlig lista en måndag som denna!! Kul va!!! Nähä. Här kommer den i alla fall xD

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: Den enda gånger jag minns tydligt är när jag råkade svimma när jag rökte vattenpipa!! Väldigt skrämmande för Adam och Sofia som var med mig. Vi satt nere vid sjön en kall sommardag när vi gick i åttan och helt plötsligt bara försvann jag. Det var ganska roligt en stund efteråt. För vem svimmar av att röka vattenpipa? 

Hånglat med nån riktigt ful: Det har jag säkerligen gjort! Fast just då tyckte jag (förhoppningsvis) inte att personen i fråga var särskilt ful. Såhär i efterhand kan jag ju dock ifrågasätta min killsmak i yngre år. 

Hånglat med fler än 50 pers: Ja det har jag nog garanterat. Och det är väl härligt eftersom hångel är härligt. 

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Yes. 

Gjort något riktigt dumt? Har gjort så sjukt mycket dumt. Förhoppningsvis gör det mig lite visare och lättare kan ungdå att göra dumma saker när jag blir äldre, då det kanske spelar ännu mer roll. 

Gjort något du verkligen ångrar? Ja. 

Åkt ambulans? Yes men bara som lillclaris. Svepte lite lampolja och höll på att dö som ettåring.
 
Åkt polisbil? Ja, faktiskt. Men inte för att jag gjort någonting dumt, vår bil blev kvaddad när en person körde in i oss. Då fick de skjutsa hem oss till Östersund igen. 

Gjort nåt olagligt? Ja men det är ju inte särskilt mycket en behöver göra för att det ska vara olagligt. 

Fått din mamma att gråta? Det har jag nog, har dock inte bevittnat det. Har inte sett henne gråta särskilt många gånger. 

Slagit ner någon? Nej men varit i många slagsmål som barn. Men det är ju mer brottning än slag. 

Skämts över dina föräldrar? Japp. Det pinigaste jag visste som barn var när mamma och pappa dansade. Hur konstigt är inte det? Minns speciellt en nyårsafton i Thailand och de dansade. Höll på att dö. Var åtta år. Cool. 

Sagt jag älskar dig och menat det? Många gånger som tur är. 

Tar du droger? Who knows :P 

Dricker du? Ja jag tycker det är en kul och trevlig grej. 

Vilka kläder sover du i? I trosor oftast. Älskar ju lena lakan mot kröppen. 

Vad hatar du verkligen? Det finns så många saker. Frida har tänkt börja på en lista där hon radar upp allt jag tycker är "det värsta jag vet". 

Varit kär? Ja, har ganska nära till känslor dessutom. Har varit kär många gånger. 

Är du ensam nu? Min mormor är hemma. Jag är inte ensam-ensam heller. Fast jag saknar mina vapendragare. 

Vill du gifta dig? Jag tror det! 

Vill du ha barn? En vacker dag, om många år, vill jag ha barn. 




SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Jag och min bror hehe. Har delat rum med honom nu när han varit hemma i helgen. 

Såg dig gråta? Det minns jag inte riktigt. Kanske en kille en sen natt då morgonen precis tagit vid. 

Fick dig att gråta? Det var ingen särskild person, snarare ett tillstånd en person var i. 

Du delade en dricka med? Caroline och Frida i lördags. 

Du gick på bio med? Ett litet kompisgäng, vi gick på den andra Hunger Gamesfilmen. Det var kul. 

Skällde på dig? Jag får inte skäll särskilt ofta så jag minns inte riktigt. Men en vän gjorde mig medveten om hur jag agerat vilket var bra, det klassar inte in som skäll men lite konstruktiv kritik kanske? 

Sa någonting till dig och vad var det? Mormor som informerade mig om att jag borde hålla mig borta då hon fått vinterkräksjukan....... Hjälp. Jag har absolut inte tid att bli sjuk! 




DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Fällde några tårar i lördags pga härlig hjärtkramp för att man bryr sig så mycket om sina vänner. 

Kramat någon? Ja, fint va. 

Pussat någon? Ja. 

Köpt någonting? Gick ut och åt på Brunkullan i lördags och sen drack jag några öl! 

Sjungit? Jag nynnar mest hela tiden på jöbbe. 

Saknat någon? Har saknat Frida och Johanna jättemycket! Det är så tråkigt att vara på jobbet bakis en söndag utan dem. Saknade dom så mycket att jag kände mig tvungen att skriva ned det på ett kvitto tillsammans med massa andra ord. 

Clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar