måndag 19 augusti 2013

#wow13

WOW13


Det här fick bli året då vi äntligen åkte på Way Out West. Redan i januari bokade vi boende och trots att 6 av de 8 killar som skulle med hoppade av en efter en så blev det så himla himla himla bra. Jag har under dessa dagar dansat och sjungit till Håkan med alla tjejer + mr.Love i publikhavet, gråtit lite till underbara Beach House, sprungit hand i hand fort som tusan genom området med Clara, fått med mig Inga en kväll!!, insett hur bra Public Enemys är, fått hänga med Klara som Johanna lärde känna i London, skrattat så att jag fått ont i käken åt allt möjligt. Vi har levt i en bubbla och jag insåg efter att den enda nyheten jag tagit till mig under hela resan var att Håkan efterfestat med Alexander Skarsgård. Men det var bara skönt att vara i lite isolerad med en ganska annorlunda kombination av människor.

TACK SAMTLIGA!

Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar