tisdag 29 januari 2013

Tre saker som gör mig oerhört stressad:
1. Att vänta på bussen. Vet aldrig om jag har missat den, om jag har kollat på fel dag i tidtabellen eller om det helt enkelt är den som är sen. 
2. Att stå själv i en långsam kö. Finns inget tråkigare.
3. Badbollen som snurrar runt på skärmen när program hakar upp sig på mac-datorer. 

Och nu har den där badbollen snurrat i flera timmar då jag försökt slutföra filmen från alla födelsedagsfirande och jag har mått så dåligt. MEN äntligen har den försvunnit och om 35 minuter kan jag publicera filmen här. Under tiden då ni väntar (i alla fall Clara och Hanna) så vill jag bjuda på vår vän Anna: https://vimeo.com/58459053

Vad jag saknar henne!!

/Frida

2 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅÅ JAG ÄLSKAR DET DÄR KLIPPET!!!! FAN VAD JAG SAKNAR ANNAAAA <3

    SvaraRadera
  2. ANNNAAAAAAAAAAAA <33333333333 fack i miss her

    SvaraRadera