måndag 28 januari 2013

Denna vecka har jag somnat tillsammans med frida fem utav sju dagar. Men har knappt tänkt på det, är så naturligt bara att vara med henne. Det känns som om vi växer ihop mer och mer för vartenda år som går. Vilket är en väldigt trevlig känsla/tanke.

Andra trevliga saker är fina människor i min omgivning, bubbel och personer som åker från Norge för att vara med och fira mig, Olle och Frida. Plus alla andra fantastiska människor som också befann sig under tvillingarnas tak i lördags. Det kändes härligt att samlas igen, denna gång med en del nya ansikten också. Det fanns några som fattades, såklart, men det blev bra ändå.

Men det finns mycket som är väldigt jobbigt också. Allt är sammankopplat med skolan. Ångesten biter tag i mig, förlamar mig. Men det är uthärdligt och går lite lättare bara på grund av dessa kompisar jag har lyckats skaffa under åren. Och mjuka ord och fingrar i hår.

/Clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar