söndag 2 december 2012


Nu har jag ångest. Över hur stökigt mitt rum är, hur långt efter jag är i skolan och över att jag varit bakis i två dagar. Var nära på att gråta en tår nyss men kom på att det inte spelar någon roll om jag sitter i mitt lilla rum och gråter eller ej. Istället bestämde jag mig för att åka till skolan tidigt imorgon och ta tag i all skit. 

Och så länge kanske jag ska tänka på höjdpunkterna med denna helg. 
1 - kändes skönt att vara spontan och mig själv för en gångs skull. köpte ett par dyra skor och gick ut och dansade! 
2 - har jobbat och haft bästa jobbtimmarna ever. Jag och Olle har myst, julpyntat och haft hamburgedejt i köket. 
3 - kul att träffa kompisar. 
4 - följde med mamma å pappa till deras kompisar på middag. astrevligt. slutade med att jag blev salongsberusad och åkte på solo 

Japp så har min helg sett ut. 

luv 
/cl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar