lördag 6 oktober 2012

min torsdag

Kanelbullens dag.
I onsdags slutade jag klockan två vilket är bland det bästa jag vet, och som tur var hade Olle också slutat så att jag kunde få sällskap.
Kanelbullens dag.
Sen gick vi en promenad för att det var så fint väder. Sofia var med så att vi hann träffa henne innan hon flyttar. 
Kanelbullens dag.
Efter middagen plockade jag upp Clara i stan och åkte hem till Hanna.
Kanelbullens dag.
För vi skulle baka bulllar! Det var ju som jag tror att alla märkte kanelbullens dag.
Kanelbullens dag.

Kanelbullens dag.
Kanelbullens dag.
Satt och pratade i Hannas mysiga rum när dagen jäste.
Kanelbullens dag.

Kanelbullens dag.
Kanelbullens dag. Kanelbullens dag.

Kanelbullens dag.
Och så här fina blev dom! Med socker, kanel och mandelmassa. Bra dag som även finns dokumenterad på film:


/Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar