måndag 8 oktober 2012

Jag vill ha en egen elefant som heter Pellefant



Dags för lite mobilliv igen. Min bror jobbar ju också på Sibylla och spred i måndags lite glädje till Sofia, som jag förövrigt jobbar med nästan varje dag men som ska flytta snart. Jobbade sista passet tillsammans med henne i torsdags och åkte därför och köpte en kanelbulle till henne i present. Efter det så åkte jag hem till Ida och gav henne fotoalbumet som hon fick när hon fyllde 18! En ny fin röd plånbok har jag unnat mig också.

I torsdags möttes jag som vanligt av Gina när jag kom hem, började mitt bullätande, hängde med Olle och sa hejdå till Sofia som flyttat till Norge.

Och sen åkte jag ju hem till Hanna tillsammans med Clara för att göra kanelbullens dag fulländad.


Och så har jag jobbat en hel del. Sådär kan man se ut klockan 6.00 men det är inte så farligt att städa skolkorridorer så länge man får lyssna på podcasts. En annan bra sak är att jag fått städa i musikkorridorerna två gånger och får därav höra när alla sitter och övar. Carro har fyttat till Barcelona så här är hon förbi på Sibylla och säger hejdå. Sen så har jag gjort klart ännu ett fotoalbum, nämligen Minervas.

I fredags var jag på Birka och här är en "himla festlig skylt" som hon jag jobbar med uttryckte det.
Och i lördags var jag ut med Edvin, Anton och Martina! Det var trevligt trevligt och i söndags låg jag i sängen exakt hela dagen med Olles nya hörlurar och gjorde klart min fotobok som jag ska beställa ikväll.

/Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar