måndag 1 oktober 2012

Sundsvall

I fredags åkte jag till Sundsvall för att hälsa på Frida!
Jag mötte upp henne vid Gärdehov arena för att se när ÖIK spelar. Petter bland annat. Insåg att jag missade nästan alla fem målen men men. Det är en stämning där man inte kan undgå och så kan det bli svårt att koncentrera sig när man pratar om allt man missar när man inte bor i samma stad.

Pappa följde med upp till Sundsvall för att besöka farmor så dagen efter, när Frida värmde upp inför match, så hälsade jag på hemma hos henne.  
På kvällen åt vi middag, tittade på Pluras Kök och somnade till Pelle Svanslös.

Avslutade helgen på Birsta med billig IKEA-frukost,  en ny mössa och springskor på 25 %.

Drack kaffe och åt bulle gjorde vi också. Sen mötte jag upp pappa, hälsade på farmor ännu en gång (som blev sådär ledsen över att vi skulle åka) och satte mig i bilen mot Östersund igen. 

Väl hemma har jag invigt nya glada skorna i Östersunds bästa väder. På riktigt alltså. Varm höst med gula löv.
Och så har jag ätit min så kallade middag i en av två Mon Amie-skålar som pappa köpte till mig för att han märkte hur mycket jag uppskattade mina tekoppar. Han är ju för bra. 
/Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar