torsdag 27 september 2012



Jag träffade Inga idag för hon flyttar till Oslo på lördag. Tog dock ett tag för mig att förstå att det var sista gången jag skulle träffa henne då jag totalt förlorat tidsuppfattning. Jag kan inte alls förstå att september snart är slut, och eftersom att jag jobbar mycket helg så flyter alla veckor ihop. För någon vecka sen råkade jag t.ex. betala parkering en lördag efter tre och tror nästan att jag hade kunnat svimma av total kortslutning i hjärnan när det står att parkeringen räcker till måndag 9.15. Förstod ingenting. Och så nuuuu helt plötsligt så åker hon och det känns så tråkigt för jag vill ju träffa henne 100 gånger till den här hösten. Gå på promenader, kolla på dokumentärer, ha tråkigt, äta popcorn, åka bil, vad som helst. Men men. Jag har en resa till att se fram emot! Hälsa på bästa Inga i Norge när det är som mörkast här.

/Frida

Lana Del Rey – Ride

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar