söndag 13 maj 2012


Igår var en himla bra dag. Jag vaknade tidigt, åt frukost i soffan medan jag läste Vi och drack kaffe med mamsen innan vi åkte in till stan klockan tio. Det känns så skönt att jag faktiskt hittat både skor och underklänning till på torsdag. Det känns faktiskt lite läskigt att gå på bal, jag känner ju nästan ingen där förutom min baldejt. Men hur som. Jag hann med att vara på jöbbe i fem timmar också, sen åkte jag på biltur med johanna för att ta vara på den fina kvällen. När jag kom hem igen samtalade jag med föräldrarna och deras kompisar, dog av skratt stundtals och lyssnade på roliga konversationer. 

Idag ska jag bara plugga, laga mat och sen åka till ås för att äntligen få sova ihop! Vet inte hur många månader det var sen jag sist sov ensam hemma en hel helg. Jag kan inte ens minnas det. 

Puss 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar