torsdag 5 april 2012

De senaste dagarna

I söndags sydde jag och mamma på en balklänning. 
Eller ja, mamma sydde, jag tittade på.

I måndags fick Hännah hem sin studentamössa och så här glada var vi för det.


Samma dag var vi på Folkets Hus och lyssnade på PC:s kör.  

Sen på kvällen var jag hem till Inga och åt tårta och grattade eftersom att hon fyllde 20! 

Idag har vi haft PA-redovisningar. Här är Hannes kamera.

Sen hade vi världens enklaste labb med chefen som, som vanligt, körde efter orden 'rappa gossar får tidig kväll'. Det tycker man ju  om. 

Här har ni min mamma. Hon hade just kommit med den briljanta idén att pappa borde heta 'Hasse-hare' som användarnamn på sitt nya googlekonto, bara för att det är så svårt att lista ut. 

Och här är min bror. Honom saknade jag lite extra mycket ikväll. Puss /Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar