lördag 10 mars 2012

Jag lever ändå

Hej vänner och ovänner. Det här lovet har blivit motsatsen till vad jag förväntat mig, men det gör inte så mycket. Jag har bara varit hemma två timmar på en hel vecka, bor i min lilla portfölj och flyttar från hem till hem och just nu har jag landat i Fridas säng. Vi har idag bjudit Hanna på lunch, skrattat åt bilder på henne och promenerat på isbeklädda gator i en kylig motvind. Jag har inte hunnit ikapp livet, inte heller tagit det lugnt och andats. Men jag har haft roligt, och jag har sluppit sova ensam hela nio dagar. Jag vill vara allt utom ensam och tvingar därför vänner att sitta inne på toaletten när jag duschar, bara för att slippa. Jag mår bättre i alla fall. Och början på lovet var en himla fin start.

Puss
/c

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar