måndag 23 januari 2012

Hej igen,

Att skriva blogg har ju gått käpprätt åt helvete under den senaste tiden. Den här veckan har innehållt så mycket blandade känslor att det har varit svårt att skriva om vad man egentligen känner. Istället för att ta allt som veckan inneburit i ett och samma inlägg så får allt komma efterhand. Det blir nog bäst, för att inte missa så mycket.

Den här bilden togs i lördags inne i mitt rum. Vill alltid ha hemmafest om man ska få sitta i en timme i mitt rum med hela sängen fylld av vänner som skrattar om allt och ingenting. Till höger här ni Clara. Vi hade just läst från hennes gamla dagbok och jag skrattade så att jag grät. Idag, måndag, är det hennes födelsedag. Bästa vännen fyller 19 år så imorgon ska jag få äta en efterlängtad middag i det stora röda huset i Valla och kramas exakt så mycket jag vill, och hon vill. Hon får bestämma för det är hennes dag. Jag tycker att det är så skönt att ha henne hemma. Två bussar till Valla blev så mycket närmre när jag nu jämför med att åka till andra sidan jorden istället för att jämföra med att gå till andra gården. Nu måste jag sova, har nog glömt bort att det är skola imorgon. Har nog glömt bort vardagen lite.

GRATTIS CLARA!

/Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar