söndag 20 november 2011

Sunday you are bringing me down

Idag är det söndag. Jag är deprimerad. Nu längtar jag till nästa lördag. Då åker jag nämligen till Lorne i en hel vecka med sju tjejer och bor i husvagn, badar i havet, ligger på stranden, festar konstant och mår bra. Det är i alla fall min plan. 
Innan dess ska jag hinna med att göra 
mitt sista exam 
finlunch med pappa på en restaurang jag velat gå till för att fira avklarat skolår 
fira avklarade exams på the workers club
förhoppningsvis hitta en formal dress 
gå på breaking dawn 
gå på formal (alltså våran bal) 
fira Bridies födelsedag + ha sista tjejkväll någonsin för det här året 
middag med familjevänner. 

Okej nu när jag kommit på att allt det där är vad jag ska göra denna vecka så känns det lite bättre. Har ju en hel del saker när allt kommer omkring. Dessutom måste jag passa på att pussa på Bridie så mycket jag bara kan för när jag kommer hem från Lorne igen så har hon åkt till Europa!! Sorgliga tanke. Men ska bli skönt att byta omgivning ett tag och komma bort från Melbourne lite. Aja, nu måste jag studera media ett tag. 

/Clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar