söndag 20 november 2011

Och så var ännu en helg slut

Igår var jag på lagfest/avslutningsmiddag med Frösön.

Skrattade en hel del. Speciellt när Ida, Mickis och Emma var tvungna att spela upp en teater om våra tränare. Ibland är ju internskämt det bästa som finns. Grät. Våra tränare är rätt underbara dom med.
Nadia och någon från herrlaget.

Plantan.

Bästa Suss.

Mickis, Hanna, Carro och Suss.

Johanna, Emma, Julia och Ida.

Dansade en hel del. Här är Dea.
När de flesta åkte in till krogen så gick jag på Tingshuset. Duktiga Carro och Freja var där eftersom att de var med och anordnade Älska Mångfald. Är fortfarande lite ledsen för att jag missade allt.



Pratade lite med Carro, åt kakor som blivit över och skaffade mig en tygväska. Sen åkte jag hem.
/Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar