onsdag 19 oktober 2011

Välkommen in

Lite så här ser mina dagar ut:
Tre morgnar i veckan spelar jag fotboll i Öp-hallen med mina goda vänner Anna och Frida. Ibland är bara det kallt och tråkigt, men oftast är det roligt. Det värsta med RIÖ är att ta sig dit samt att försöka hitta gratis parkering i stan (lyckan när vi hittar en som är nära skolan är dock obeskrivlig ibland). Det bästa är att göra mål på Anton.

Dagarna består mest bara av matte i olika former. När jag inte förstår hur man gör så brukar jag låna Johannas anteckningar. Här här ni dom. 


1hJR_b on Make A Gif, Animated Gifs
Vi har fysik till klockan halv fem på torsdagar. Jag sitter alltid längst upp i klassrummet så att lärarna inte ska se vad jag gör. Här har ni Hannes skapelse från förra veckan.
Och som sista bild, dagens skratt:
WAeMFP on Make A Gif, Animated Gifs
Dagen-innan-prov-plugg hemma hos Johanna tillsammans med Anna. Är det inte underbart tråkigt men ändå bäst så säg. 


/Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar