torsdag 20 oktober 2011

Hjärtana blir lättare i takt med stigande av grader

Jag lever fortfarande! Har bara varit internetlös i samband med otroligt fint väder. Alltså åh Melbourne när det är trettio grader varmt är det bästa som finns. Igår var det så himla fint och varmt att man kunde gå ut klockan åtta och vara barbent, och sen fortsätta så resten av natten och kvällen. Jag gick på spelning på The Evelyn, hann precis dit till när de började spela. Struntade i att jag hade skola dagen efter och drack öl med bra personer istället. Var en väldigt trevlig kväll, och efter någon timme åkte vi hem och åt popcorn och drack vin.
Idag försov jag mig men hade hade som tur var ingen lektion ändå. Idag har jag bara legat på gräset och snackat skit med Kyra och sen med fler personer. Bra, bra dag.
/Clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar