måndag 24 oktober 2011

You were half drunk

Jag hade bästa helgen ändå. I fredags var jag ute alldeles för länge och drack alldeles för mycket öl men det kan ju inte hjälpas ibland! Gick hem då sopgubbarna var ute och fåglarna börjat skrika för att det var morgon igen. Sen fick jag några få timmars sömn innan jag rullade ut ur sängen och gick sunkig och ful till en bar och började dricka öl med några bra vänner igen. Har man lovat att vara femte hjulet på någon slags date så har man. Var där i några timmar och skrattade och hade det trevligt innan jag gick hem en snabbis, duschade och bytte kläder innan jag lämnade huset igen och åkte till Northcote. Väl där började dock tröttheten komma ikapp så vi tog det lugnt, beställde indiskt och spelade olika slags spel. Drack några drinkar men sen bestämde jag mig för att gå och lägga mig vilket nog är mitt bästa val under denna helg, så otroligt skönt att få somna samma sekund som man lägger huvudet på kudden. 
Och när jag vaknade upp i söndags så var det ju bästa vädret, hur varmt och soligt som helst, så då låg jag ju bara på gräset och tog det lugnt i några timmar innan jag åkte hem. Fast när jag kom hem så ringde Bridie och undrade om jag ville komma över, så jag åkte efter en timme igen. Åt finmiddag i deras trädgård, åh älskar den trädgården, sen låg vi mest bara i hennes säng och tittade på film och pratade och var uppe alldeles för länge.
Det var den fina helgen! Var nog inte mer än tre timmar men det gör mig absolut ingenting alls. 

Puss

/Clara


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar