söndag 16 oktober 2011

Istället för att sitta hemma och uggla likt jag brukar göra på söndagar så svirade jag om till min nya gröna klänning och promenerade några kvarter bort till min nya kompis Joels lägenhet igår. Han har precis flyttat in hos några för ett par veckor och han har turen att få bo i den typ finaste lägenheten man kan tänka sig. Ångrar att jag inte tog med mig kameran, åh. Joel hade dessutom gjort så himla fint och bjöd oss på olika slags cocktails samt svensk middag. Var en mysig kväll. Tycker att det är fint att vi alla som var där igår kommer från olika delar av världen och att många träffades för första gången för en vecka sen, konstigt hur livet är alltså. Sen sprang jag hemåt längs gatorna och somnade gott. Fin kväll! Det ryktas om att den franska tjejen ska bjuda oss på fransk middag till veckan, det blir spännande.

/Clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar