onsdag 21 september 2011

Paris för elva år sedan

Från vardagsrummet hör jag hur det pratas om att vi kanske ska åka till Paris i vår, jag, mamma, pappa och Hannah. Wihoo. Vi var där år 2000. Jag var 6 år då och ville först inte åka när jag hörde att det inte fanns något hav i staden så att man kunde bada. Dock fanns Disney Land. Där åkte jag berg- och dalbana för första gången i mitt liv. Men bara en gång. Just den turen är det enda jag egentligen minns från den resan. Man åkte runt på ett litet berg och när som helst så sprutades det vatten i ansiktet på en. Jag har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv och resten av dagen tittade jag bara på när Olle åkte alla stora attraktioner.









/Frida

2 kommentarer:

  1. du var dar 2000 och du var 10 ar. 1994+10=2000?? skulle inte trooo det va xDDD du var 10 for 11 ar sedan, e du 21 nu eller?? lol ;PppPP MYT!!!! serri, gar du nv elle?? xD

    SvaraRadera