onsdag 19 januari 2011

Kan inte somna, ligger i sängen med datorn och lyssnar på Teitur. Idag har jag mest varit arg på människorna som satt bredvid mig på torget, de MATADE fåglarna med bröd. Vet ni hur många fåglar det kom som slogs och brottades, nej det vet ni inte, men det var hemskt  (och då tänkte jag på dig, Ida, att du hade varit livrädd för alla fåglar som flög så nära en att man kände vinddraget i ansiktet). Maten gjorde mig också arg. Jag var hungrig redan INNAN jag hade lämnat bordet efter att ha ätit lunch (eftersom maten var så tråkig och blä-ig att den inte gick att äta) och när vi fick middagen serverad så märkte att jag även denna var oätlig.
Och nu borde jag verkligen sova, jag ska ju på Australian Open i morgon och titta på när svensken spelar. Tänkte måla ansiktet till en sverigeflagga i hopp om att få vara med i TV.. nä.

/Clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar