måndag 14 juli 2014

VÄNNER!

Min storebror Axel kom hit i fredagsnatt runt halv tre snåret. Jag öppnade dörren lullig och glad och det var så fint att få se honom igen. I lördags gick vi ut tillsammans med mina kompisar vilket var himla kul. Vi dansade till fem på morgonen å ba kände livet i livet. Söndagen blev dock motsatsen.. låg i sängen till halv fem, gick upp för att äta middag i soffan och låg där resten av kvällen.

Men idag, måndag, är en härlig dag. Det har varit fint väder, vi åt lunch på en malaysisk restaurang där vi till och med kunde sitta utomhus. Sen promenerade vi till mina gamla hoods, drack en iskaffe på bästa italienska caféet och strosade omkring. Mycket värd dag.

Bästa mamma frågade förresten om det var någonting jag saknade från Sverige. Sa såklart falukorv och västerbottensost. Så vad fanns i Axels väska om inte osten!!! Lyckan! Plus andra gulliga grejer.

Kramis
claris

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar