fredag 2 maj 2014

Här har det varit tyst. I dagarna fem har jag legat i soffan, i sängen, i en stol på altanen och hostat, läst bok och tittat på Game of Thrones. Har känt mig bättre och sen direkt snurrig och svag. Men nu är det äntligen bättre på riktigt! Fredag idag och det är ju himla fint. Började dagen med avokadomackor!! LYXEN!! En avokado här kostar typ 17-21 kr..... Härligt när föräldrar (inte mina då hehe, de är i sverige) är hemma och fyller på kylen lite. Tog senare ett bad, städade mitt rum, skrev ett mail, vek tvätt.

Har i alla fall inte varit helt ensammen den här veckan, det positiva med att bo tillsammans med en kompis. Dessutom har Bridie varit här på middag två gånger. + känns som om jag chattat med henne dygnet runt de senaste dagarna? Vi är med i en grupp på fb där de säljer kläder och hon är lika besatt som jag brukar bli.

Aja nu ska jag invänta Faizee och senare ska jag kanske trotsa mina små lungor och lämna huset för första gången sen i söndags! Mucho bueno.

Luv
C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar