lördag 12 april 2014

hej allihoppaaa

Idag är ingen lätt dag. Jag är nämligen väldigt bakis. Kom hem till ett hus som mest liknade ett bombnedslag och kände bara näääääääää!!!!!! men jag tog tag i det och städade undan allt. Ba för att jag vill bli utnämnd till bästa roomie 2014.

Igårkväll bjöd nämligen jag och Faizee in till middag! Bridie, Gabriel, Alicia, vi och pad thai stod på schemat. På något vänster gick alla hem tidigt medan jag och Bridie drack upp all alkohol vi kunde hitta och crashade en fest. Där lyckades vi hitta unga mexikanare som ville ta tusen bilder med oss, gulliga ko-utklädda människor vars hår jag inte kunde sluta klappa. Osv. osv. Klockan tre gick vi bägge och la oss och vaknade till den finaste morgonen på mycket länge! Utan något regn! Men alldeles för paj för att kunna röra oss.

Nu väntar jag på att Faizee ska komma hem. Förhoppningsvis ska hon mata mig med vindruvorna jag köpt. Ahh arma kropp.

Clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar