måndag 14 april 2014

Det är måndag och jag har äntligen hittat mitt kall i livet, att vara hemmafru!! Idag har jag städat i någon timme, tvättat och hängt tvätt vilken bestod av typ sjutusen trosor. Men jag känner mig liksom nöjd med det. Haha jajaa kanske ska ta tag i att skriva CV och så vidare... Det känns bara så himla, jäkla tråkigt. Om jag kunde så skulle jag gärna leva såhär i någon månad :-) ba ta hand om lilla huset och Faizee, typ koka lite kaffe när hon har plugg-rast. 

Här är i alla fall en katt jag träffade nyss. Trodde den ville mysa men visade sig att den bara var en i raden av alla lömska katter som attackerar en när en minst anar det :( 


Och här är vårt fina citrusträd! Älskar att det är så mycket fina träd i bakgårdarna här. 
Här nedan är min gullizzz!! Faizee alltså.


 Såhär ser lilla jag ut i diverse filter.

Nu ska jag diska undan i köket :-) 

*mwah* 

da housewife 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar